Blogskins back!

Assalamualaikum

Tumblr_lq75lucgz51qb27rqo1_500_large

U see my blog? I use skins from Wanaseoby . I don't have mood to edit my blog today because i'm sick! you know i'm sick! Urghh. why i have a flu. Hey flu,why you come here? why you bother me? *broken english*


Dah,stop lah nak ber'english' sekarang nanti tak pasal-pasal jadi OHMYENGLISH!. Mood hari ni tak okay sangat lah disebabkan saya kurang sihat dan tambahan lagi penat mengemas/menjemur/mencuci segala. Biasa lah anak dara ken. Saya terpaksa guna skins orang lain sebab saya ter'tekan' revert to classic template,memang kalau  orang sakit semua dia nak tertekan.Tapi just sementara je guna,nanti bila saya dah sihat. 100% berubah blog saya *Lagak bebeno* .Isnin depan dah start cuti so apa plan korang? mesti melancong ken. Iknow lah. Saya kat rumah je takde pun pergi jalan mana-mana . Ntahape lah aku buat bila cuti nanti


Midyear exam dah habis. So buku takkan dibuka sehingga sekolah dibuka,buku pun nak cuti gakkan. Harhar
Tapi buka sekolah je kertas exam kena bagi hambek kau,hopeefully lulus la semua. U_U kalau gagal je,gerenti tak kena kasik menghadap lappy lagi. Hadoih tambah gile aku.  Nak rest lebih siket,sekarang ni fever lol.  Bye

0 Budak Comel: