Gua tenshion bhai.

Assalamualaikum





Yuhuuu. Semakin hari semakin tenshion kepalo oden disebabkan menghadap buku je tiap-tiap hari dan sama waktu dengannya. Gua punya fikiran dah melayang pergi Paris nieh,aso malas pulak nak belajar sebab tak lama lagi nak Huliday. Tapikan kan saya takut markah midyear exam ni menurun,Wooohuuu! Harap-haraplah menaik jangan je turun limapuluhribuperatus. Selama 2minggu exam ni,yee. Saya jujur dengan sejujurnya yang saya ni ada meniru dengan kawan dan skodeng buku nota. Hahaha .Ya Allah,jangan jadi seperti saya tak baik main tiru-tiru nieh. 

Saya minta maap kepada diri sendiri sebab tak belajar betol-betol. Disebabkan kelalaian menghadap pesbuk 50jam sehari pelajaran pun semakin merosot. Exam akhir tahun saya tak ulang balik kesalahan yang saya buat ni,saya taknak meniru lagi. Minggu depan last exam sejarah,perdagangan,agama islam dengan psv. Psv paling susah bagi saya sebab nak melukislah mewarnalah tapi! Melukis bukan cincai atau cincau tau,kena ada teknik bukan lukis macam lukisan kanak-kanak kat tadika tu. Saya ni bukan kaki pelukis pun,saya lukis warna dan hantar. Muahaha. Yoo! Saya dah takdo cerita lagi. W'salam.

0 Budak Comel: