Agenda semalam/hari ni

Assalalmualaikum

Tumblr_m4aing3uny1qavxbbo1_500_large
Gif is mine

Comel kan laki tu? Biasalah laki aku,Muahaha. Ntah ler dua tiga menjak ni saya asyik dgr lagu U-kiss. Lagu dorang memang daebak okeh,rugi siapa tak dengar lagu dorang. Daebak doe.Keh,bukan ni yang saya nak sharing-sharing to uolls. 

Waa. cuti dah bermula,so apa korang buat? sharing lah. teringin gak nak tahu,saya duk kat umah je sampai lah habes cuti sekolah. See my blog? Pink gituu. comel macam tuan dia juga and macam sehun laki aku. Sumpah aku tak tiru blog orang punya dah aku minat pink gituu. saya just study tutorial dari Una,Amalina,Nafaa,Wana,Ziera saya tak meniru atau mencilokkan skin orang okeh. saya bagi credits kat dorang sebab tanpa tutorial dorang gerenti blog saya ni macam cipan je. Sebenarnya dah lama nak edit belog burok ni tapi mingu lepas ken saya sakit so mood nak edit tu takda. 

Alhamdulillah. Saya dah sihat walafiat! Syukur. Em dah lama tak sakit-sakit nieh,ceh lagak bebeno budak kecik ni. Uwek! Oh. Semalamkan dia call saya jam 10 lebih kut so kitaorang kongsi-kongsi cerita lah,dia cakap 9/6 dia pegi sabah. Ya Allah,saya taktau nak kata apa. Dia cakap yang dia nak jumpa saya bila dia dah kat sabah nanti. Saya ye ye jelah,tapi dalam hati "Kalau dia datang,gerenti aku lari." Hehe, saya kan pemalu kusink. Uwek.Tapi kalau dia betol-betol datang pergi sekolah saya gerenti saya lari tanpa henti. Muahaha. Malu gila tu siol sanggup saya suwoh orang lain jumpa dia. Kejamnya saya,dia penat datang jauh-jauh. Saya kan kejam gila takda simpati pun kat siapa-siapa kecuali sehun saya je. Beharap dia tak jadi pergik sabah . Bye.

P/s: if korang ada benda nak request just sent kat tagboard atau Facebook . Saya buat tutorial bila ada orang request je . 

0 Budak Comel: