Saya guna Washed Denim template

Assalamualaikum.

Blog saya dah berubah wajah hasil penat lelah saya yang mengedit selama beberapa jam. Pink? Favorite saya,saya dah malas nak guna blogskins sebab saya nak guna template hasil saya sendiri dengan belajar dari tutorial orang lain. Tutorial ni saya belajar dari Kak Una dan Kak Nazihah,best juga tengok blog hasil sendiri. Hehe. Sekarang ni saya cuba letak iklan kat blog,saja nak test. 

Ini je yang mampu saya buat,saya tak reti buat skin sendiri macam kat blogskins tu. InsyaAllah,saya akan cuba belajar buat skin sendiri dan kongsikan dengan orang lain. InsyaAllah. sebelum saya out,saya nak ucap terima kasih kat kak una dan kak nazihah,tanpa dorang kemungkinan blog saya ni tak secantek macam ni (perasan) Hehe .W'salam :)

Saya ni sempat lagi nak online,sedangkan esok exam maths.. Hehe,saya nak study dan nak lulus maths. Doakan saya tau . :)

0 Budak Comel: