Puding karamel tak menjadik!

Assalamualaikum . Saya kecewa sangat2 sebab puding karamel tak menjadik pulak. Aish,rugi je gula bedozen aku letak. Tadi terfikir nak buat puding roti,tapi fikir balik roti tu tak cukup. Jadi saya mencuba buat puding karamel. Banyak bahan yang saya lupa letak. Hewhew, nanti suruh ayah tolong belikan fresh milk dengan serbuk agar2 . InsyaAllah saya buat kali kedua,tak puas hati neh! .

Tumblr_ly9tk1fxjh1qju1iho1_500_large 

Oh,minggu depan dah stat sekolah. Ujian lisan pun bermula,hopefully cikgu tak panggil saya awal2 . Saya belum bersedia lagi dan bahan untuk ujian lisan pun saya takda buat. Taktahu nak buat macamana. Harhar.
Okeh,kali nieh saya nak buat betol2 . Kalau tak menjadik juga , saya akan bom dapur tu .Hewhew. Hope i can do it! yeeehh. keh,bai .

0 Budak Comel: